• 100% satysfakcji gwarantowane
  • Zawsze niskie ceny
  • Profesjonalna pomoc specjalistów

www.bikeland.pl
Potrzebujesz pomocy z zamówieniem?
664 02 01 01, 788 00 90 99
sklep@bikeland.pl
DZIŚ BOK JEST NIECZYNNY. ZAPRASZAMY OD PONIEDZIAŁKU.

Pomoc

Jak kupować

10 prostych kroków jak dokonać zakupu na raty w BIKELAND:

Krok 1.

Wybierz towar (rower, rower+akcesoria, rower+ kosmetyki rowerowe i inne kombinacje) i dodaj go do koszyka.

Krok 2.

Zastanów się, czy do swojego roweru nie dobrać dobrego, solidnego zamknięcia np. niemieckiej marki ABUS (możesz kliknąć w baner „Niezbędnik każdego rowerzysty to dobre zamknięcie”). Myśl pragmatycznie: co za radość z roweru, jeśli zaoszczędzisz na zabezpieczeniu i złodziej za jakiś czas zwinie Ci Twoje dwa kółka ?

Krok 3.

Gdy masz już wszystko czego potrzebujesz: rower, akcesoria, kosmetyki plus zamknięcie.

Kliknij „Przejdź do kasy”

Krok 4.

Wybierz formę dostawy

oraz

Wybierz formę płatności.

Jeśli chcesz dokonać zakupu na raty kliknij w logo interesującego Cię systemu ratalnego: raty Sygma Bank, e-raty Santander lub raty PayU

Krok 5.

Załóż konto na BIKELAND – jest to niezbędne do prawidłowej realizacji Twojego zamówienia.

Zapoznaj się i zaakceptuj naszą Politykę Prywatności oraz Regulamin.

Krok 6.

Potwierdź dane do faktury oraz wysyłki lub je zmień.

Kliknij „Dalej”

Krok 7.

Sprawdź zamówienie, zapoznaj się i zaakceptuj nasz regulamin i kliknij „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty” 

Krok 8.A Krok 8.B

W przypadku zamówienia na raty otwórz link „Przejdź do wniosku kredytowego ….”

i postępuj dalej według wytycznych Banku.

Opłać zamówienie, lub przyszykuj kwotę w gotówce (w przypadku płatności za pobraniem).

Krok 9.

Czekaj na SMS od kuriera z informacją kiedy dostarczy Ci Twoje wyczekiwane dwa kółka :)

Wysyłamy za pośrednictwem kuriera DPD z usługą PREDICT e-mail (przeczytasz więcej o tej usłudze tutaj)

Weź pod uwagę, że czas realizacji Twojego zamówienia to 2 dni robocze (jeśli rower jest na stanie w naszym magazynie).

Dlaczego dwa dni a nie od razu?
Bo najpierw musimy wyjąć go z paczki od producenta, złożyć go, sprawdzić czy wszystko w nim działa, wyregulować przerzutki oraz hamulce, napompować dętki.

Ze względu na transport kurierem wymagany jest częściowy demontaż.

Krok 10.

Po otrzymaniu i wyjęciu roweru z kartonu zwyczajowo wystarczy tylko dokręcić przednie koło, siodełko, pedały (LEWY PEDAŁ W LEWĄ STRONĘ, PRAWY W PRAWĄ), oraz przekręcić i dokręcić kierownicę.
Narzędzia nie są w zestawie.

Po przejechaniu pierwszych 20 km niezbędne jest dokręcenie wszystkich śrub mocujących szczególnie śrub mocujących pedały do korby, oraz korby do osi suportu.
Pamiętaj o dokręcaniu we właściwą stronę !!!

Formy płatności

Przelew tradycyjny (dodatkowy rabat 2%)

Jeśli zdecydujesz się na przelew tradycyjny, po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail potwierdzający zamówienie i zawierający dane potrzebne do dokonania przelewu. Pamiętaj o wpisaniu w tytule przelewu tylko numeru Twojego zamówienia - pozwoli to na szybkie zidentyfikowanie Twojej płatności w naszym systemie. Po zaksięgowaniu Twojej wpłaty, bezzwłocznie wyślemy przesyłkę pod wskazany adres. Miej na uwadze, że operacje bankowe oraz zaksięgowanie pieniędzy mogą potrwać kilka dni roboczych.

Za pobraniem

Za zamówienie możesz zapłacić bezpośrednio przy odbiorze paczki od kuriera. Upewnij się, że podany adres jest prawidłowy i zawiera kompletne informacje potrzebne do doręczenia Ci paczki. Zwróć również uwagę na poprawność podanego numeru telefonu. Pamiętaj, żeby przygotować odliczoną kwotę płatności.

Dotpay

Możesz również zapłacić szybkim przelewem internetowym. Wybierając tę metodę płatności zostaniesz przekierowany do systemu Dotpay, w którym wskażesz swój bank. Następnie należy zalogować się za pomocą danych dostępu do bankowości internetowej oraz potwierdzić płatność. Z reguły zaksięgowanie pieniędzy odbywa się w ciągu kilku minut po dokonaniu przelewu. Po dokonaniu płatności wrócisz na stronę Bikeland.pl.

Raty Sygma lub Santander

Istnieje także możliwość zakupu towarów na raty. W naszym sklepie masz możliwość wyboru jednego z dwóch systemów ratalnych:

  • Sygma
  • Santander

Gotówka przy odbiorze osobistym

Możesz również zapłacić gotówka przy odbiorze osobistym w sklepie stacjonarnym Bikeland

Faktury VAT

w przygotowaniu...

Rower w firmie bez VAT

Roliczyć rower w koszty, może każda osoba prowadząca działalność gospodarczą, która rozlicza się na zasadach ogólnych (skalą podatkową) lub liniowo. Rzeczywiście poniesionych kosztów nie rozliczają m.in. pracownicy etatowi, a także przedsiębiorcy korzystający z ryczałtu lub karty podatkowej.

Aby zakup mógł zostać rozliczony musi spełniać ustalone kryteria. Koszt musi być bezpośrednio związany z uzyskaniem przychodu lub utrzymaniem jego źródła. Jednocześnie przepisy nie mogą wprost wykluczać danego wydatku z kosztów. Tak skonstruowana definicja sprawia, że często w grę wchodzą subiektywne opinie urzędników mówiące o tym, czy coś może być kosztem. Wobec tego, aby poprawnie rozliczać swoją działalność trzeba znać nie tylko same przepisy, ale także praktykę.

Jak mogło by się wydawać rower w firmie może być rozliczony nie tylko przez właściciela restauracji z dowozem czy kuriera rowerowego. Każdy przedsiębiorca może zdecydować, że dla niego najwygodniejszym środkiem transportu jest właśnie rower. Wtedy może go rozliczyć, o ile udowodni tę potrzebę. Argumentami mogą być tutaj m.in. dojazdy: do biura lub gabinetu, do siedziby klienta lub w miejsce wykonywania usługi, do sklepu, hurtowni itp. Jak widać możliwości jest dużo i są one analogiczne, jak w przypadku uzasadnienia użytkowania samochodu w firmie. Oczywiście trzeba pamiętać, by każdy wydatek był udokumentowany fakturą.

Warto zapamiętać, że wydatki na rower i części do niego pozwalają odliczać 100% VAT. Nie ma tutaj ograniczeń takich, jak w przypadku samochodów.

Rower jako „środek transportu pozostały”. Wprowadzisz go do do ewidencji środków trwałych jeśli w dniu nabycia będzie kompletny, gotowy do użycia, będziesz go wykorzystywać do dojazdów w ramach prowadzonej działalności gospodarczej i będziesz go użytkować dłużej niż rok.
Jak uzasadnić zakup? Poniżej przykłady:

  • (wykazujesz kiedy korzystasz z roweru a kiedy z auta – jeśli masz oba środki transportu) np. na dojazd w okresie wiosna, lato, jesień, przy sprzyjającej pogodzie, gdy odległość nie większa niż 25 km, a analogiczna trasa przejechana autem służbowym w zakorkowanym mieście jest kosztowniejsza lub bardziej czasochłonna

  • na dojazd do biura lub gabinetu,

  • na dojazd do siedziby klienta lub w miejsce wykonywania usługi, gdzie dojazd autem jest utrudniony lub wręcz niemożliwy (zakorkowane drogi w godzinach szczytu, rozkopane drogi, utrudnienia na drodze)

  • na dojazd do urzędu, sklepu, hurtowni itp. np. po materiały eksploatacyjne typu tusz do drukarki;

  • na dojazd na konferencję branżową, szkolenie związane z działalnością, itp.

  • gdy w twojej branży poruszanie się rowerem przez pracowników wpływa na zwiększenie prestiżu firmy :)
     

    Powołuj się na:

  • interpretację Izby Skarbowej w Katowicach z 16 lipca 2008 (IBPB1/415-328/08/WRz)

  • interpretację Izby Skarbowej w Bydgoszczy z 6 marca 2008 r. (ITPB1/415-802/08/MM)

  • interpretację Izby Skarbowej w Katowicach z 28 maja 2015 (IBPB-1-1/4511-17/15/AJ)

Więcej na ten temat przeczytasz np. tutaj: http://www.podatki.egospodarka.pl/112949,Zakup-roweru-na-firme-w-kosztach-uzyskania-przychodu,1,68,1.html

Bony prezentowe

w przygotowaniu...

Zakupy na raty

Wybrany rower możesz zakupić u nas na raty.

Masz do wyboru raty w:

  • Santander Consumer Bank S.A. ul. Strzegomska 42 c, 53-611 Wrocław, KRS 0000040562, NIP 527-20-46-102,

  • Bank BGŻ BNP Paribas S.A.  z siedzibą w Warszawie (02-676), ul. Suwak 3 KRS 0000011571, NIP 5261008546

  • Raty PayU - PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu jest podmiotem pośredniczącym pomiędzy pożyczkobiorcą a Bankiem. Bankami udzielającymi pożyczek w PayU są: Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie oraz mBank S.A. z siedzibą w Warszawie.

Specjalnie dla Ciebie opracowaliśmy bardzo pokrojową tabelkę z porównaniem rat:

 

Santander Consumer Bank S.A.

Bank BGŻ BNP PARIBAS S.A.

Raty PayU

Kto udziela

Santander Consumer Bank S.A.

Bank BGŻ BNP PARIBAS S.A.

Alior Bank S.A. , mBank S.A.

Ilość rat od -do

10-48

4-36

3-36

Od jakiej kwoty

Od 100 pln

Od 150pln

Od 300 pln

Jak długo trzeba czekać na decyzję

online (nawet w 15 min.!)

online (nawet w 15 min.!)

online (nawet w 15 min.!)

Kliknij po więcej informacji, tabele kosztów, wymagane dokumenty itp

https://www.santanderconsumer.pl/zakupy-na-raty/raty-w-sklepie-internetowym,1.html

https://www.sygmabank.pl/kredyty-ratalne/sygma-raty

http://www.payu.pl/payu-raty-dla-Ciebie

 

10 prostych kroków jak dokonać zakupu na raty w BIKELAND:

Krok 1.

Znajdź rower, który najbardziej Cię interesuje. Zapoznaj się z symulacją rat dla tego modelu klikając w ikonki systemów ratalnych

Wybierz i zapisz na kartce odpowiadającą Ci wersję rat (przyda się to dalej)

Krok 2.

Wybierz towar (rower, rower+akcesoria, rower+ kosmetyki rowerowe i inne kombinacje) i dodaj go do koszyka.

Krok 3.

Zastanów się, czy do swojego roweru nie dobrać dobrego, solidnego zamknięcia np. niemieckiej marki ABUS (możesz kliknąć w baner „Niezbędnik każdego rowerzysty to dobre zamknięcie”). Myśl pragmatycznie: co za radość z roweru, jeśli zaoszczędzisz na zabezpieczeniu i złodziej za jakiś czas zwinie Ci Twoje dwa kółka ?

Krok 4.

Gdy masz już wszystko czego potrzebujesz: rower, akcesoria, kosmetyki plus zamknięcie.

Kliknij „Przejdź do kasy”

Krok 5.

Wybierz formę dostawy

oraz

Wybierz formę płatności.

Jeśli chcesz dokonać zakupu na raty kliknij w logo interesującego Cię systemu ratalnego:Bank BGŻ BNP PARIBAS Raty, e-raty Santander lub raty PayU

Krok 6.

Załóż konto na BIKELAND – jest to niezbędne do prawidłowej realizacji Twojego zamówienia.

Zapoznaj się i zaakceptuj naszą Politykę Prywatności oraz Regulamin.

Krok 7.

Potwierdź dane do faktury oraz wysyłki lub je zmień.

Kliknij „Dalej”

Krok 8.

Sprawdź zamówienie, zapoznaj się i zaakceptuj nasz regulamin i kliknij „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”  W przypadku zamówienia na raty otwórz link „Przejdź do wniosku kredytowego ….” i postępuj dalej według wytycznych Banku.

Krok 9.A Krok 9.B

W przypadku zamówienia na raty otwórz link „Przejdź do wniosku kredytowego ….”

i postępuj dalej według wytycznych Banku.

Opłać zamówienie, lub przyszykuj kwotę w gotówce (w przypadku płatności za pobraniem).

Czekaj na SMS od kuriera z informacją kiedy dostarczy Ci Twoje wyczekiwane dwa kółka :)

Krok 10.

Wysyłamy za pośrednictwem kuriera DPD z usługą PREDICT e-mail (przeczytasz więcej o tej usłudze tutaj)

Jak pakujemy

w przygotowaniu...

Realizacja zamówień

w przygotowaniu...

Koszty wysyłki

Zamówiony towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Wysyłki realizujemy jedynie na terenie Polski. Każdy zamówiony u nas towar można także odebrać osobiście w naszym sklepie stacjonarnym w Sochaczewnie, nie ponosząc dodatkowych kosztów transportu.

BIKELAND i loteria urodzinowa DPD

Sposób dostawy Koszt dostawy Uwagi
* Koszt wysyłki wynosi 0 zł dla rowerów o wartości powyżej 900 zł (dotyczy ceny regularnej).
Przesyłka kurierska - przedpłata 0 zł* / 20 zł  
Przesyłka kurierska - za pobraniem 0 zł* / 25 zł  
Odbiór osobisty 0 zł Zamówione produkty można odebrać w naszym sklepie stacjonarnym w Sochaczewie.

Dysponując numerem paczki lub listu przewozowego, mogą Państwo sprawdzić gdzie aktualnie znajduje się przesyłka. Śledzenie paczki.

 

Zwroty towaru

Szczegółowe zapisy odnośnie zwrotu towaru znajdziesz w naszym Regulaminie. Tutaj podajemy Ci tylko najważniejsze punkty:

  • zwrotu towarów zakupionych w naszym sklepie BIKELAND.PL możesz dokonać w ciągu 14  (czternastu) dni od dnia otrzymania przedmiotu zamówienia
  • aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży produktu musisz złożyć nam jednoznaczne oświadczenie woli o odstąpieniu od umowy w formie do wyboru:
  1. na piśmie - na adres: Sklep rowerowy BIKELAND, Lubijew 31A, 96-500 Sochaczew
  2. wysłać w formie elektronicznej - na adres sklep@bikeland.pl,
  3. wysłać faksem – nr 22 300 10 90.
  • możesz skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy który otrzymałeś od nas razem z przedmiotem zamówienia, a który jest wydrukowany razem z fakturą zakupu lub pobrać i wydrukować po zalogowaniu na swoje konto na naszej stronie internetowej www.bikeland.pl
  • decydując się na zwrot towaru zobowiązujesz się do jego zwrotu w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była wynikiem korzystania z produktu w sposób nie wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. 
  • ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i  funkcjonowania produktu.
  • jako Kupujący ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu produktu w wyniku odstąpienia od umowy. Zwyczajowo wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 60,00 PLN.
  • my jako sklep internetowy BIKELAND.PL nie odbieramy kierowanych na nasz adres lub adres siedziby przesyłek odesłanych za pobraniem i nie ponosimy kosztów związanych z takimi przesyłkami.
  • my jako sklep internetowy BIKELAND.PL nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia otrzymania Twojego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwrócimy Tobie jako Kupującemu wszystkie dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszt dostarczenia do Ciebie produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w naszym Sklepie Internetowym BIKELAND.PL, np. opłata za dostawę w sobotę, lub w godzinach innych niż standardowe).

Reklamacje

Poniższe sytuacje mogą się zdarzyć i są wtedy zawsze przykre dla obu stron transakcji, wierzymy więc, że w przypadku ich zaistnienia uda nam się rozwiązać sytuację bez stresu dla obu stron.

Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta, nie stanowią podstawy do reklamacji lub zwrotu towaru.

Podstawą wszczęcia reklamacji jest Karta Gwarancyjna, którą Klient otrzymał razem z towarem oraz paragon lub faktura.

W trakcie rozpatrywania reklamacji, po ustaleniu powodu i zasadności reklamacji, podejmujemy decyzję czy Klient ma odesłać cały rower lub inny produkt do naprawy, czy też tylko jakąś jego część i na czyj koszt.

Gwarantujemy wymianę na towar wolny od wad wyłącznie w przypadku produktów uszkodzonych fabrycznie.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności kuriera. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z kurierem protokołu reklamacyjnego. Odpowiedni formularz posiada kurier. Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, uprawnia do zgłaszania reklamacji w postaci braku lub uszkodzenia przesyłki.

Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej musi być stwierdzony pisemnym pokwitowaniem kupującego, złożonym na liście przewozowym oraz fakturze. Z chwilą pokwitowania, na Kupującego przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyko związane z posiadaniem i użytkowaniem towaru, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.

Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są drogą mailową lub faksową. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostawcą protokołu reklamacyjnego. W przypadku otrzymania towaru wadliwego lub nie zgodnego ze specyfikacją Klient ma prawo do jego wymiany bądź zwrotu.

BIKELAND ma obowiązek uwzględnić uzasadnioną reklamację, pod warunkiem, że została ona zgłoszona do tygodnia po otrzymaniu przesyłki. Wadliwy towar należy zapakować w oryginalne opakowanie wraz z otrzymaną fakturą oraz kartą gwarancyjną i odesłać na adres:

BIKELAND ul. 15-Sierpnia 17, 96-500 Sochaczew

Do odsyłanego towaru (czystego!) należy dołączyć dokładny opis usterki, paragon lub fakturę oraz kartę gwarancyjną.

Proces rozpatrywania reklamacji trwa 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. W tym terminie towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy w zależności od rodzaju potwierdzonego uszkodzenia.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Kupującego, wszelkie koszty reklamacji pokrywa Klient. W przypadku dokonania zwrotu produktu pieniądze przesyłane będą na konto bankowe wskazane przez Kupującego. Zastrzega się, iż w przypadku zaginięcia wysłanej przez Kupującego przesyłki ze zwracanym towarem, Sklep nie ponosi żadnej odpowiedzialności za towar.

Przesyłki za pobraniem nie będą przyjmowane.

Jak dobrać rower

w przygotowaniu...

Bikeland on Instagram Bikeland on Google+ Bikeland on Facebook Bikeland on Youtube
Webdesign & Engine: Frankom.pl
Serwis wymaga włączonej obsługi cookies. Więcej informacji w polityce prywatności.
BIKELAND SP. Z O.O. SP.K. LUBIEJEW 31A, 96-500 SOCHACZEW