• 100% satysfakcji gwarantowane
  • Zawsze niskie ceny
  • Profesjonalna pomoc specjalistów

www.bikeland.pl
Potrzebujesz pomocy z zamówieniem?
664 02 01 01, 788 00 90 99
sklep@bikeland.pl
DZIŚ BOK JEST NIECZYNNY. ZAPRASZAMY OD PONIEDZIAŁKU.

Reklamacje

Poniższe sytuacje mogą się zdarzyć i są wtedy zawsze przykre dla obu stron transakcji, wierzymy więc, że w przypadku ich zaistnienia uda nam się rozwiązać sytuację bez stresu dla obu stron.

Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta, nie stanowią podstawy do reklamacji lub zwrotu towaru.

Podstawą wszczęcia reklamacji jest Karta Gwarancyjna, którą Klient otrzymał razem z towarem oraz paragon lub faktura.

W trakcie rozpatrywania reklamacji, po ustaleniu powodu i zasadności reklamacji, podejmujemy decyzję czy Klient ma odesłać cały rower lub inny produkt do naprawy, czy też tylko jakąś jego część i na czyj koszt.

Gwarantujemy wymianę na towar wolny od wad wyłącznie w przypadku produktów uszkodzonych fabrycznie.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności kuriera. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z kurierem protokołu reklamacyjnego. Odpowiedni formularz posiada kurier. Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, uprawnia do zgłaszania reklamacji w postaci braku lub uszkodzenia przesyłki.

Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej musi być stwierdzony pisemnym pokwitowaniem kupującego, złożonym na liście przewozowym oraz fakturze. Z chwilą pokwitowania, na Kupującego przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyko związane z posiadaniem i użytkowaniem towaru, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.

Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są drogą mailową lub faksową. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostawcą protokołu reklamacyjnego. W przypadku otrzymania towaru wadliwego lub nie zgodnego ze specyfikacją Klient ma prawo do jego wymiany bądź zwrotu.

BIKELAND ma obowiązek uwzględnić uzasadnioną reklamację, pod warunkiem, że została ona zgłoszona do tygodnia po otrzymaniu przesyłki. Wadliwy towar należy zapakować w oryginalne opakowanie wraz z otrzymaną fakturą oraz kartą gwarancyjną i odesłać na adres:

BIKELAND ul. 15-Sierpnia 17, 96-500 Sochaczew

Do odsyłanego towaru (czystego!) należy dołączyć dokładny opis usterki, paragon lub fakturę oraz kartę gwarancyjną.

Proces rozpatrywania reklamacji trwa 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. W tym terminie towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy w zależności od rodzaju potwierdzonego uszkodzenia.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Kupującego, wszelkie koszty reklamacji pokrywa Klient. W przypadku dokonania zwrotu produktu pieniądze przesyłane będą na konto bankowe wskazane przez Kupującego. Zastrzega się, iż w przypadku zaginięcia wysłanej przez Kupującego przesyłki ze zwracanym towarem, Sklep nie ponosi żadnej odpowiedzialności za towar.

Przesyłki za pobraniem nie będą przyjmowane.

Bikeland on Instagram Bikeland on Google+ Bikeland on Facebook Bikeland on Youtube
Webdesign & Engine: Frankom.pl
Serwis wymaga włączonej obsługi cookies. Więcej informacji w polityce prywatności.
BIKELAND SP. Z O.O. SP.K. LUBIEJEW 31A, 96-500 SOCHACZEW